Τα πρωινά, τα παιδιά κάθονται στα γραφεία τους και κάνουν επανάληψη στα μαθήματα του σχολείου. Μπορούν εναλλακτικά είτε να παίξουν μουσική, να κάνουν πειράματα και να ζωγραφίσουν, είτε να κάνουν γυμναστική. Το μεσημέρι ακούνε ένα παραμύθι με ελληνική αφήγηση και τα απογεύματα χαλαρώνουν βλέποντας την αγαπημένη τους ταινία.
Είναι μία διαφορετική «ρουτίνα», που δημιούργησε η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Θεσσαλονίκης (ΚΕΔΗΘ) για τις συνθήκες καραντίνας και στο πλαίσιο των μέτρων για την προστασία από τη διασπορά του κορονοϊού, σε μια προσπάθεια να περνάει πιο δημιουργικά ο ελεύθερος χρόνος των μικρών και των μεγάλων.
Ετσι, κάθε μέρα, σε διαφορετικές ώρες, αναρτώνται στη σελίδα που διαθέτει στο facebook η ΚΕΔΗΘ, όλες οι δραστηριότητες για τα παιδιά. Κάθε πρωί ανεβαίνουν σελίδες εκπαιδευτικού- ψυχαγωγικού περιεχομένου για επανάληψη και δημιουργική απασχόληση των παιδιών (#ΣπίτιΓιαΜελέτη). Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή «ανεβαίνουν» επαναληπτικά μαθήματα, ενώ Τρίτη, Πέμπτη και Σαββατοκύριακο δράσεις που αφορούν τη ζωγραφική, τη γυμναστική, που εξάπτουν τη φαντασία των παιδιών.
Κάθε μεσημέρι -αρχής γενομένης από σήμερα, Δευτέρα 30/3- «ανεβαίνει» ένα παραμύθι με ελληνική αφήγηση (#ΣπίτιΓιαΠαραμύθια), ενώ κάθε απόγευμα γίνεται παρουσίαση μίας παιδικής ταινίας και με το αντίστοιχο link για να την απολαύσουν μικροί και μεγάλοι ελεύθερα από το youtube (#ΣπίτιΓιαΤαινία).
Η αρχή των ταινιών έγινε από την περασμένη Παρασκευή με τον «Ratatoyille», τον αγαπημένο ποντικό σεφ των παιδιών, ενώ ακολούθησαν μέσα στο Σαββατοκύριακο «Αστερίξ και Κλεοπάτρα» και «Η μπαλαρίνα και ο μικρός εφευρέτης», ενώ στα σχέδια είναι να ανέβουν και θεατρικές παραστάσεις.
«Ο στόχος μας με τις δράσεις αυτές δεν είναι μόνο να απασχολήσουμε δημιουργικά τα παιδιά, αλλά με την σπάνια ευκαιρία που μας δίνεται μέσα από αυτήν την τραγική συγκυρία, να τα φέρουμε πιο κοντά στους γονείς τους», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η πρόεδρος της ΚΕΔΗΘ, Ιωάννα Κοσμοπούλου.
Α. Καρ.